گروه ارگانیک پروران طبرستان – ایران چیک

تامین کننده خوراک طیور و جوجه یک روزه و نمیچه مرغ برای پرورش دهندگان بومی و صنعتی و مرغ داری ها

گروه ارگانیک پروران طبرستان – ایران چیک

تامین کننده خوراک طیور و جوجه یک روزه و نمیچه مرغ برای پرورش دهندگان بومی و صنعتی و مرغ داری ها

ایرانچیک_مزایای پرورش مرغ بومی

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۱۷ ب.ظ

مزایای پرورش مرغ بومی

عدم نیاز به سرمایه بسیار زیاد می تواند یکی از مزایای پرورش مرغ بومی به شمار برود. بدین ترتیب معمولا افرادی که سرمایه چندان زیادی نداشته نیز می توانند از سود مرغ بومی بهره ببرند. زیرا می توان با قیمت نه چندان زیادی مرغ محلی را تهیه نمود. این موضوع باعث شده تا جوانان بتوانند به راحتی وارد کار پرورش مرغ محلی شوند. این موضوع باعث رونق بسیار بیشتر در صنعت تولید مرغ و تخم مرغ محلی شده است. زیرا جوانان در سراسر کشور و به خصوص مناطق روستایی با تعداد مختلفی مرغ محلی کار خود را شروع کرده و طی گذشت زمان این تعداد را افزایش می دهند.

عدم نیاز به فضای بسیار زیاد نیز از دیگر مزایای پرورش مرغ بومی به شمار می رود. بدین ترتیب در یک فضای نه چندان بزرگ در حیاط خانه های روستایی و شهری نیز می توان تعداد زیادی مرغ محلی پرورش داد. این موضوع می تواند هزینه ها را نیز کاهش دهد. زیرا بدین ترتیب کار شما در محل زندگی بوده و به کمک افراد خانواده می توان به پرورش مرغ بومی پرداخت. این موضوع هزینه خرید و یا اجاره مکانی برای پرورش مرغ و همچنین کارگر برای رسیدگی به امور مختلف مرغ ها را حذف می کند. این موضوع می تواند باعث شود که سود مرغ بومی بسیار خوب و قابل قبول شود. بدین ترتیب پرورش مرغ بومی می تواند یک شغل دوم ایده آل و یا برای افراد علاقه مند حتی به عنوان شغل اصلی نیز محسوب شود. زیرا هر چه تعداد مرغ محلی بیشتر شده و وقت بیشتری برای پرورش آنها صرف شود، سود دهی آنها نیز بیشتر می شود. بدین ترتیب افرادی که علاقه به این کار دارند، می توانند به عنوان شغل اول نیز به پرورش مرغ بومی توجه داشته باشند.

 

جهت دریافت مشاوره و خرید جوجه و نیمچه مرغ بومی پرتولید با ما تماس بگیرید.
گروه علمی تحقیقاتی ارگانیک پروران طبرستان
با مدیریت : دکتر ایمان قناعت

011-44272480
011-44292755
0903-6166003

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۰
ایمان قناعت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی