گروه ارگانیک پروران طبرستان – ایران چیک

تامین کننده خوراک طیور و جوجه یک روزه و نمیچه مرغ برای پرورش دهندگان بومی و صنعتی و مرغ داری ها

گروه ارگانیک پروران طبرستان – ایران چیک

تامین کننده خوراک طیور و جوجه یک روزه و نمیچه مرغ برای پرورش دهندگان بومی و صنعتی و مرغ داری ها

ایرانچیک_پرورش مرغ بومی

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۲۰ ب.ظ

پرورش مرغ بومی

یکی از مواردی که باعث شده تا پرورش مرغ بومی سود نسبتا مناسبی داشته باشد، تولید بیشترین تخم مرغ با صرف کمترین دانه ممکن می باشد. این موضوع باعث شده تا اغلب افراد پرورش مرغ محلی را به عنوان یکی از بهترین مشاغل خانگی بدانند. زیرا معمولا در مناطقی که حیاط های بزرگ داشته، مانند روستاها، به راحتی می توان تعداد زیادی مرغ محلی را در حیاط پرورش داد. این موضوع باعث شده تا رونق کسب و کار در روستا ها نیز بسیار بیشتر شود. بدین ترتیب مهاجرت از روستاها به شهر به خاطر عدم درآمد کافی نیز بسیار کمتر می شود.

معمولا مرغ های بومی گوشتی وزن گیری بسیار مناسبی داشته و مرغ محلی تخمگذار نیز میزان تخمگذاری مناسبی دارد. این موضوعات نیز در سود دهی پرورش مرغ های بومی بی تاثیر نمی باشد. بدین ترتیب در سالن، حیاط خانه های روستایی و یا در باغ می توان به پرورش انواع نژاد های پر بازده مرغ محلی پرداخت. مرغ محلی معمولا در هر آب و هوایی دوام مناسبی دارد. این موضوع باعث شده تا افراد مختلف در هر منطقه ای بتوانند ازپرورش مرغ بومی برای خود کسب درآمد کنند. این موضوع در استقبال بسیار زیاد از پرورش مرغ بومی طی چندین سال گذشته بی تاثیر نبوده است.

 

جهت دریافت مشاوره و خرید جوجه و نیمچه مرغ بومی پرتولید با ما تماس بگیرید.
گروه علمی تحقیقاتی ارگانیک پروران طبرستان
با مدیریت : دکتر ایمان قناعت

011-44272480
011-44292755
0903-6166003

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۰
ایمان قناعت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی